הקדמה קצרה
בפוסט קודם שפירסמתי, פירסמתי את כתובות האי-מייל של מנכ"לי חברות הסלולר (ואפילו מספר הטלפון הישיר של אחד מהם).
הפוסט הזה הפך כבר מזמן לפוסט הנצפה ביותר בבלוג ובכל יום מגיעים אליו (בעיקר דרך Google) עשרות גולשים, מה שמלמד על כמות הבעיות ורמת התיסכול שחווה הצרכן הישראלי בתקשורת מול חברות הסלולר.
כיוון שכך, אני מרים את הכפפה וממשיך את המהלך בפוסט הנוכחי. והפעם - ערוצי השירות המהירים של חברות התקשורת, האינטרנט והטלויזיה בישראל.
גם אתם חושבים שגבו מכם יותר מדי כסף ולא מצליחים להבין למה?
גם לכם יצא כבר לחכות חצי שעה בהמתנה רק כדי שנציגי השירות יעבירו אתכם מאחד לשני?
הפוסט הזה בשבילכם!
ערוצי השירות המהירים של חברות האינטרנט, התקשורת והטלויזיה
חברות התקשורת והטלויזיה הגדולות פועלות כבר מזמן בערוצי המדיה החברתית. לכל חברה כמעט יש דף פייסבוק, חשבון טוויטר וגם נציגי שירות ותמיכה שעוקבים אחרי ההודעות בפורומים שונים ומגיבים לכל תלונה לגבי החברה.
לרוב, כשמדובר בפנייה שהגיע דרך ערוץ של "מדיה חברתית", החברות יעשו מאמץ גדול מאוד לסגור את הפנייה במהירות האפשרית ולשביעות רצונו של הלקוח, כדי לא לפגוע (עוד יותר) בשם ובתדמית של החברה.
אספתי מהפורומים השונים את שמות וכתובות האי-מייל של נציגי השירות שאחראיים לטפל במדיה החברתית. לרוב, הגולשים מדווחים שהבעיות טופלו ע"י הנציגים האלה מהר וטוב, יחסית.
מומלץ מאוד לפנות בצורה מנומסת, ולפרט ככל הניתן את פרטי המקרה, תאריכים, סכומי ומועדי חיוב. אם ניתן, רצוי מאוד לצרף העתקי מסמכים, חשבוניות וכו'.
הנה הרשימה לפניכם.
לגזור ולשמור, והכי חשוב - לשתף הלאה.
:-)
חברות טלויזיה, אינטרנט ותקשורת - נציגי שירות מדיה חברתית
חברת HOT
- שמו של הנציג שחר.
- כתובת האי-מייל: Hot.socialmedia@hot.net.il
חברת yes
- שמה של הנציגה גלית.
- כתובת האי-מייל: yes.service@yes.co.il
חברת סמייל 012
- שמו של הנציג גולן.
- כתובת האי-מייל: talk2us@012.net
חברת 013 נטויז'ן
- כתובת האי-מייל: Tlunot@netvision.net.il
חברת בזק בינלאומי
- שמו של הנציג מתן.
- כתובת האי-מייל: Online@bezeqint.net
- והנה מידע שהגיע מאחד הגולשים בבלוג: האי-מייל של מנכ"ל בזק בינלאומי, איציק בנבנישתי, הוא - ISAACB@BEZEQINT.NET.IL . מספר הטלפון בלשכה שלו הוא 076-5014302 .
חברות סלולר - נציגי שירות מדיה חברתית
חברת פרטנר (אורנג')
- שמה של הנציגה יפעת.
- כתובת האי-מייל: forum@orange.co.il
חברת סלקום
- כתובת האי-מייל של מחלקת שירות הלקוחות (מדיה חברתית): pniot2@cellcom.co.il
חברת פלאפון
- בעבר, חברת פלאפון הפעילה מוקד שירות מיוחד בכתובת sherutonline@pelephone.co.il. כתובת המייל הזו כנראה בוטלה. למה? לאלוהי פלאפון הפיתרונים....
- במקום זאת, אני מציע לפנות באי-מייל למנכ"ל פלאפון גיל שרון, ולסמנכ"ל השיווק בפלאפון אסף עופר. הנה המיילים שלהם:
שתפו, חברים, שתפו.
אתם אף פעם לא יודעים לכמה אנשים שקרובים אליכם זה יכול לעזור.
מכירים ערוצי שירות VIP נוספים בחברות האלה?
מחפשים ערוץ שירות VIP בחברה נוספת ולא מוצאים?
כיתבו אלי לכתובת - myzarkor@gmail.com , ואשמח לפרסם את המידע שבידיכם, או לנסות ולאתר ערוצי שירות נוספים.
אהבתם?
בפוסט קודם שפירסמתי, פירסמתי את כתובות האי-מייל של מנכ"לי חברות הסלולר (ואפילו מספר הטלפון הישיר של אחד מהם).
הפוסט הזה הפך כבר מזמן לפוסט הנצפה ביותר בבלוג ובכל יום מגיעים אליו (בעיקר דרך Google) עשרות גולשים, מה שמלמד על כמות הבעיות ורמת התיסכול שחווה הצרכן הישראלי בתקשורת מול חברות הסלולר.
כיוון שכך, אני מרים את הכפפה וממשיך את המהלך בפוסט הנוכחי. והפעם - ערוצי השירות המהירים של חברות התקשורת, האינטרנט והטלויזיה בישראל.
גם אתם חושבים שגבו מכם יותר מדי כסף ולא מצליחים להבין למה?
גם לכם יצא כבר לחכות חצי שעה בהמתנה רק כדי שנציגי השירות יעבירו אתכם מאחד לשני?
הפוסט הזה בשבילכם!
ערוצי השירות המהירים של חברות האינטרנט, התקשורת והטלויזיה
חברות התקשורת והטלויזיה הגדולות פועלות כבר מזמן בערוצי המדיה החברתית. לכל חברה כמעט יש דף פייסבוק, חשבון טוויטר וגם נציגי שירות ותמיכה שעוקבים אחרי ההודעות בפורומים שונים ומגיבים לכל תלונה לגבי החברה.
לרוב, כשמדובר בפנייה שהגיע דרך ערוץ של "מדיה חברתית", החברות יעשו מאמץ גדול מאוד לסגור את הפנייה במהירות האפשרית ולשביעות רצונו של הלקוח, כדי לא לפגוע (עוד יותר) בשם ובתדמית של החברה.
אספתי מהפורומים השונים את שמות וכתובות האי-מייל של נציגי השירות שאחראיים לטפל במדיה החברתית. לרוב, הגולשים מדווחים שהבעיות טופלו ע"י הנציגים האלה מהר וטוב, יחסית.
מומלץ מאוד לפנות בצורה מנומסת, ולפרט ככל הניתן את פרטי המקרה, תאריכים, סכומי ומועדי חיוב. אם ניתן, רצוי מאוד לצרף העתקי מסמכים, חשבוניות וכו'.
הנה הרשימה לפניכם.
לגזור ולשמור, והכי חשוב - לשתף הלאה.
:-)
חברות טלויזיה, אינטרנט ותקשורת - נציגי שירות מדיה חברתית
חברת HOT
- שמו של הנציג שחר.
- כתובת האי-מייל: Hot.socialmedia@hot.net.il
חברת yes
- שמה של הנציגה גלית.
- כתובת האי-מייל: yes.service@yes.co.il
חברת סמייל 012
- שמו של הנציג גולן.
- כתובת האי-מייל: talk2us@012.net
חברת 013 נטויז'ן
- כתובת האי-מייל: Tlunot@netvision.net.il
חברת בזק בינלאומי
- שמו של הנציג מתן.
- כתובת האי-מייל: Online@bezeqint.net
- והנה מידע שהגיע מאחד הגולשים בבלוג: האי-מייל של מנכ"ל בזק בינלאומי, איציק בנבנישתי, הוא - ISAACB@BEZEQINT.NET.IL . מספר הטלפון בלשכה שלו הוא 076-5014302 .
חברות סלולר - נציגי שירות מדיה חברתית
חברת פרטנר (אורנג')
- שמה של הנציגה יפעת.
- כתובת האי-מייל: forum@orange.co.il
חברת סלקום
- כתובת האי-מייל של מחלקת שירות הלקוחות (מדיה חברתית): pniot2@cellcom.co.il
חברת פלאפון
- בעבר, חברת פלאפון הפעילה מוקד שירות מיוחד בכתובת sherutonline@pelephone.co.il. כתובת המייל הזו כנראה בוטלה. למה? לאלוהי פלאפון הפיתרונים....
- במקום זאת, אני מציע לפנות באי-מייל למנכ"ל פלאפון גיל שרון, ולסמנכ"ל השיווק בפלאפון אסף עופר. הנה המיילים שלהם:
1. גיל שרון, מנכ"ל פלאפון: gilsh@pelephone.co.il
2. אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: asafo@pelephone.co.il.
שתפו, חברים, שתפו.
אתם אף פעם לא יודעים לכמה אנשים שקרובים אליכם זה יכול לעזור.
מכירים ערוצי שירות VIP נוספים בחברות האלה?
מחפשים ערוץ שירות VIP בחברה נוספת ולא מוצאים?
כיתבו אלי לכתובת - myzarkor@gmail.com , ואשמח לפרסם את המידע שבידיכם, או לנסות ולאתר ערוצי שירות נוספים.
אהבתם?
פרגנו ב-"Like", או שתפו את הפוסט בעזרת כפתורי השיתוף שלמטה.
יניב טילינגר Yaniv Tillinger
גם לחברות אחרות בפניה במדיה החברתית מועילה במיוחד, לדוגמא פניה שלי לחברת תמי 4 בפייסבוק שהובילה למענה מהיר ופתרון יעיל יחסית
השבמחקנכון מאוד.
מחקלפחות יש ערוץ שירות אחד שבו החברות משתדלות להיראות קצת יותר טוב. גם זה משהו.
המייל של פלאפון, כנראה בוטל כי אני מקבלת הודעה שכתובת זו אינה קיימת
השבמחקותודה על הריכוז של ערוצי השירות
אני לא מצליח להבין איך חברה מבטלת ערוץ שירות, אבל כתובת המייל כנראה באמת כבא לא קיימת.
מחקבמקום זאת, אני מציע שתפני במייל לכתובות של מנכ"ל פלאפון גיל שרון וסמנכ"ל השיווק בפלאפון אסף עופר. הנה המיילים שלהם:
1. גיל שרון, מנכ"ל פלאפון: gilsh@pelephone.co.il
2. אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: asafo@pelephone.co.il.
תודה על הפניית תשומת הלב.
תודה רבה, אחרי למעלה משבוע של דין ודברים מול חברת אורנג' פרטנר, מייל אחד וקיבלתי שירות מצויין מנציגה בשם לי שפתרה לי את הבעיה ש 10 נציגים לא הצליחו במשך למעלה משבוע. מומלץ ביותר...
השבמחקשמח שהצלחתי לעזור.
השבמחק:-)